around the house

Vanochtend ging ik m’n yoga doen op het strand en rara, er kwam een beachboy met een flashy groene zonnebril op me af.  ELLOOW how are you ? ‘why would you care, please leave me alone’. Why I just want to talk.  Well, I don’t, thanks. Hij bleef zeiken dus yoga overslaan en de oceaan in.

Blijft ie toch wel staan zeker. Na wat ”baantjes” trekken ik eruit, recht op hem af en ik vraag of hij wel normaal is ? Ja zegtie, ik wel, maar jij niet. Ik zeg , Onee ? Denk je dat ik bij elke neger die ik zie in mijn land op hem afloop en vraag ELLOOW how are you ? Dacht het niet, dat is vreselijk onbeleefd. Welnee, dat is niet onbeleefd, ik wil alleen praten ? Look into my eyes en hij zet zijn achterlijke groene bril af. Bijna had ik in zijn gezicht gespuugd maar ik zei : Piss off man… en ik weer het water in.

Blijkbaar had hij het toen eindelijk begrepen, dacht ik en hij was weg. Ben ik met mijn yoga bezig, wat denk je ?

NAAAIS STRETCHING MAMA. OK now I am calling tourist police, wait, I’ll be back. Duin op. FF wachten en toen ik terugkwam was hij definitief weg.

Hele dag gelummeld rond het huis en gerummikubbed.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

