Op heterdaad betrapt

Vorige nacht zat iedereen opeens reachtop in bed omdat Safari begon te roepen, rennen en Ndurya roepen, die in een paar seconden met zijn panga bij het huis was. Ze liepen heel hard rond en dan richting garage,nog een tijdje rumoer daar en ik ben gewoon weer in slaap gevallen.

‘s morgens dan gehoord dat Safari iemand had zien sluipen, en omdat hij van Ted zijn pijl en boog niet meer mag gebruiken riep hij dus, ipv van een pijl in z’n kont te schieten. De dief zetten het op een lopen naar de weg toe en ze hebben hem (gelukkig) niet kunnen pakken.
Het bleef dus bij een ‘poging to diefstal’.

‘ s Morgens ben ik met Mirte boodschappen gaan doen en ‘s middags zijn we samen, met Ezekiel en Ndurya, naar Konjora geweest. Met de piki-piki.
Benson en Kimmy hebben hun schoolwerk getoond, echt superscores ! Allemaal hoger dan 75%.

Ik kreeg dan opeens een kip kado, die net probeerde te vluchten toen hij door 5 kinderen achtervolgd werd. Selina kreeg hem tepakken. IK zei tegen Ezekiel dat ik haar helemaal niet wilde, het arme beest. Ja zegtie, je kan echt niet weigeren , wat je wel kan doen is vragen aan een van de kinderen of ze ervoor willen zorgen tot je honger krijgt en haar zal komen halen. Dus zogezegd zo gedaan. Selina zal dus voor mijn kado zorgen.

De boom van Sam is alweer een heel stuk gegroeid.

Het laatste stuk van de terugweg zaten we in een stortbui, Mirte en ik kwamen als verzopen katjes thuis (Ndurya en Ezekiel gingen nog boodschappen doen en een busticket kopen)

Nog wat computerlessen en de koffer van Ezekiel gepakt, met 3 kokosnoten erbij en dan hebben de koks nog Crepe Suzett gemaakt. Dat was LEKKER.

 

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

