Hopefield Black Smith cottage

We zijn gearriveerd waar we moeten zijn. Super leuk, superschoon, super ingericht huisje. The Blacksmith Cottage
Vroeger was het een paardenstal….
Dat kan je niet meer zien, alleen aan de boerendeur misschien hihi Nee hoor die is ook nieuw.
De rit met Bolt naar de luchthaven vanochtend, amaikes….Dat was de moeite. File zoals in Ternat allszinds, alleen gebruiken ze hier dan ook de pechstroken.
De Bolt waar we inzaten was de slechtste van de laatste 5 dagen… de chauffeur kon niet eens schakelen, trok superlangszaam op in z’n drie, probeerde dan eens terug naar 1… en of de remmen geweldig waren weet ik niet maar ik was blij dat we veilig bij Woodford carrental waren.
Het krijgen van de auto ging heel vlot helaas, ze probeerden me een Camry aan te smeren ipv een Urban cruiser. Ik zag ‘m en zei , nee nee dit is niet wat ik gevraagd heb, gelukkig had ik de papieren uitgeprint.
Zegtie, ja we hebben geen cruiser available, ‘k zeg, nou dan upgrade je maar naar een hilux. Dat kon niet. IK heb echt geen automatic Urban cruisers zegtie, en ik zie er 2 staan , zeg ik. Jah zegtier dat zijn maunuals, kan je daar mee rijden ? ‘k Zeg duhhuh ik rij al 40 jaar met manuals en wil liever geen automatic.
Probleem opgelost, we krijgen een grijze U.C.
Voila. Onderweg naar Hopefield maken we een aantal tussenstops en nu zijn we aan’t aperitieven.

One comment

Leave a comment