Nog 1 bed vrij

21 juni vertrekken we :  Monique2 , Diny en ik . Naar Mombasa met  de KLM.  Zelf blijf ik 6 weken in ”mijn” droomhuis, aan het witte strand langs de indische oceaan. Helaas, ik ben slechts huurster.
Mijn familie vindt 6 weken te lang, ze komen pas op 5 juli. In de periode tot zij komen zijn andere gasten welkom. Inge en Frida vliegen 23 juni, naar ons toe via Mombasa met Ethiopian airlines. Een retourticket kost slecht rond de 600 euro momenteel !

Als je niet alleen wil vliegen naar Kenia kan je dus op 21 of 23 juni mee vliegen en taxi delen. Je kan ook op eigen kracht/manier langskomen voor 1 of meerdere dagen.

Op 5 juli vliegen ze terug. Maar je kan natuurlijk evengoed elders heen gaan in Kenya, of op safari gaan en dan afgezet worden op het vliegveld.

Bedden zijn opgemaakt en worden dagelijks opgemaakt.Wekelijks ververst.
Handdoek , elec water en toeristenbelasting inbegrepen.
10e/dag.

Tot ziens ?

Robinson Crusoe

Robinson Crusoe

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

