Oceaan dag

Geen regen vandaag. Het was laag water om 09:00 dus perfect om te gaan snorkelen. Voor Johan was dit de eerste keer. George van de buren en Ndurya gaan mee omdat zij als vissers de oceaan goed kennen.

We hebben veel mooie vissen gezien en Johan vond het een leuke ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb van thuis een recept mee om sea-urchins klaar te maken met een of andere lekkere saus en Paul heeft (web) er een heel aantal verzameld toen wij al ‘’aan wal’’ waren.

Het resultaat van heet beestje levend te koken en open te maken was niet denderend.
Dus dit is een eenmalig experiment.

De rest van de dag ben ik wel gestraft voor het ‘’opeten van een sea-urchin’’ idee want ik heb 1 van hun stekels in mijn voet gehad en ben ook gestoken door een wesp.

Paul is verliefd. Hij vindt het hier geweldig…. Bovendien heeft hij on s massage-les gegeven. Ik was het eerste vrijwillige slachtoffer 🙂 en Ndurya het tweede. For the first time in his life.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

