Groeten uit Kilifi

Eindelijk regen

dus tijd om te schrijven.

Het is drie maanden droog geweest en dat is te zien aan het gras. Uiteraard ook op de wegen naar het binnenland.
De vlucht naar Mombasa was langer dan verwacht want ons toestel vanuit NBO had vertraging wegens een panne. Na een super toffe KLM vlucht met geweldige service en vriendelijke stewardessen, in het Nederlands en heerlijk eten, een ijsje, etc ect waren ook de immigratiedienst en de douane erg vriendelijk. Wij mocht (op mijn verzoek met mijn multi entry visum) en de diplomatenrij aanschuiven.

In Mombasa aangekomen stond Steve niet te wachten…..potverdrie , hij dacht dat we om 1u PM aankwamen terwijl ik duidelijk gezegd had kort na middernacht. Uiteindelijk waren we dus pas om 04:00 ‘thuis’ , even laat als ik thuis vertrokken ben.

De papa van Ndurya is niet helemaal gezond, zijn enkels zijn enorm dik en hij zei me dat hij naar mama gaat binnenkort. Zijn vrouw, die begraven ligt 10 meter van zijn hut. De SAMboom staat er (bijna als enige !!!) prachtig bij.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

