De reizigers

moesten even uitrusten vandaag van de lange reis. Het is van deur tot deur toch 24 uur reizen als je met Etiopian vliegt.

Veel bijkletsen, lekkere smoothies maken, kat aaien/spelen, lezen etc etc

Inge is toen het vloed was wel meegeweest in de oceaan : golven 2 keer zo groot als Inge en ze deint er gewoon op mee. Mire en ik konden niet bij Inge geraken zo sterk is de branding. Erg vermoeiend maar ZAALIG.

We zijn dan met zijn drietjes naar  ‘de winkelstraat’ geweest. Inge moest ook even een broek kiezen , wat denk je ? Ze kiest zonder dat ik iets zeg de broek die ik bijna had gekozen 2 dagen geleden : ik twijfelde tussen 2 prints. (zonder dat ik iets gezegd had he)

Mirte en Inge samen op 1 pikipiki en ik alleen op de tweede. Wij gaan de weg af bij de buren omdat die minder zanderig is (ik vind het eng als een brommer slipt) Ze stopten op Bofa road en mijn pikipiki reed hun voorbij. Ik stond te wachten, bij de pport vanhet (buur)huis, maar ze kwamen niet.Kwam anderson aanrennen : ze zijn jullie oprit af. OK. Maar mijn driver zei ”I think my friend took your daughters with him, they are very beautiful” Waarop ik zei “”OOOO, he will have shida kabisa with baba !” Ok, let me look for them en hop weg sjeest ie.  🙂

Papa vond onze shoppings mooi (die we gedaan hebben voor Lini)

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

