Reportage Garissa

Klik op de foto voor de reportage

garissa

Mooie reportage.
Er is wel een ”leugen” dat er geen terroristen waren in de tijd zij in Kenia woonde.
Ik woonde in Kenia op 80 km van Garissa en wij mochten nooit via Garissa naar Nairobi, wat veel korter is dan terug naar Malindi en over Mombasa naar Kenya.
Er was toen ook sprake van veel shifta en grote onveiligheid in Garissa en omgeving.

Omdat mijn vader nogal eigenwijs is, zijn wij toch 1 keer ”over Garissa” naar huis gereden en zijn toen ternauwernood aan de dood ontsnapt.

Maar, dit is een detail, de reportage mag wat mij betreft in’t Engels vertaald worden en viraal gaan op internet.
Ik heb alvast een link gezet op mijn blog en site.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

