OUT !

Even OUT

Inge en ik zijn ziek geweest dus ‘t was even geen blog.

1 hele dag heb ik niets anders gedaan dan slapen, ik was supermoe, koortsig en heb 2 dagen niet gegeten. Inge heeft 5 keer overgegeven. Bij de laatste keer riep ze ‘’ik wil naar huis’’ het arme kind stonde te trillen op haar benen. De volgende ochtend had ze honger en heeft ze gewoon gegeten.

Volgens Ezekiel is het omdat we in dit gebied ander water hebben dan thuis.Als hijzelf binnen Kenya verhuisd (hij heeft al op veel plaatsen gewerkt) heeft hij daar ook last van. We zullen het daarop houden want in deze streek is er praktisch geen malaria.

‘k Zit hier nu lekker in het zonnetje, ze is net opgekomen vanachter de MUA bergen en de meisjes liggen nog te snurken. Uitkijken over de savanne en de weavers hun nestje zien bouwen. Straks gaan we even kijken of we het pas geboren girafje kunnen vinden.

Gisteravond op ons terras was de vraag : wat doen deze lovebirds ?

2014-07-14

 

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

6 Responses to OUT !

  1. bushkaptein says:

    Oesje. Dat kan best ja. Kook je het kraantjeswater niet meer? Je kan een grote pot koken en in jerrycan doen bvb.

    He de MUA, daar heb ik nog mee naar Zambia gevlogen 😉

    Kusjes!

    • M.M says:

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  2. bushkaptein says:

    Oeie. Kook je het niet meer?

    Met MUA ben ik nog naar Zambia gevlogen 😉

    Het mannetje zal wel het vrouwtje aan het verleiden geweest zijn.

    Kusjes!!

    • M.M says:

      we drinken alleen flessenwater, voor koken gebruik ik kraanwater.
      Ik was bang voor de ziekte van Lyme, maar las net dat als je binnen 24 u de teek verwijderd er bijna geen kans is op besmetting.
      Zit je nog in Fra ?

  3. Marina sjoer says:

    Take care. Groetjes van ons alle drie

  4. M.M says:

    thanls, groetjes terug. Jullie zitten in een compleet andere wereld nu he, Geniet ervan !

Leave a Reply

