Home sweet home

De afsluiter van onze 14 dagen was redelijk ambetant.
Steve was keurig op tijd om ons op te halen. Nog vlug een duik in de oceaan, de zon was nog niet eens op..ik dreef op mijn rus en zag de maann en sterren nog aan de hemel. Laatste lekkere fruitontbijt en om 07:00 vertrokken. Zeer druk bij mombasa en lange files op Nyali Road. Steve nog 15 mangoes laten kopen om mee te nemen naar huis (5 voor Chris, 5 voor Ria en voor Shirley en ik elk 3 (we kregen er 1 gratis) ) , netjes 2 uur voor tijd op het vliegveld en …… 2 uur vertraging. 4 ur rondhangen op de luchthaven en dus, na een lange vlucht, alle aansluitingen in Brussel gemist. Shirley en Ria konden nog onmogelijk thuis komen dus die zijn met mij mee naar Oostende gereisd. Op Brussel Zuid moesten we overstappen, dus alle koffer sjouwen trap af, trap op van perron 12 naar 17. ALwaar toen werd omgeroepen dat we weer terug moesten naar… perron 12. Weer trap af en trap op. Komen we boven, waren alle deuren van de trein al dicht ! Lopen lopen lopen, oef… PFFFFFFFFFFFFFFFF

Thuisgekomen stond Rik op het station om ons af te halen, dus Rik thuis gedropt en dan nog RIa naar Torhout gebracht. Om 01:30 ‘s nachts lag ik EINDELIJK op bed. Shirley sliep als, alsook de rest van de familie.

‘s Morgens (vandaag dus) Shirley naar Breskens gebracht, alwaar de boot niet voer wegens MIST. ZUCHT !!! Shirley werd met de bus naar Vlissingen gebracht terwijl Mirte, Tine en ik Nederlandse boodschappen hebben gedaan in Breskens en Oostburg.

Om 15:00 zat ik EINDELIJK met een vol buikje op de bank, om mijn email te checken !!!!

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

