4 jan

P1010890

 

Leuke dag weer vandaag. We hebbben boodschappen gedaan na het fruitontbijt. Terwijl we door Maanzoni reden naar de gate zagen we nieuwe dieren die Ezekiel nog nooit gezien heeft hier : kraanvogels. Mooi.

Zijn ook even langsgeweest bij Jackson. We hadden afgesproken dat we helemaal neit zouden zeggen, alleen een handje geven en kijken wat hij zou doen (hij is blind remember)

Hij gaf Ezekiel een hand, dan mij, hij voelde aan m’n onderarm en zei ‘goodmorning Mwende” Sterk he 🙂

Vanmiddag heb ik een lekker maiskolf op, en een klein koekje als toetje :p

P1010903

Dan lekker yoga gedaan in het middagwindje en ik zag een prachtige vogel, maar m’n camera, tja, die lag in huis.

 

P1010904

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik zit ‘s avonds lekker in ”mijn” cottage met mijn eigen internetmodem, wat er met het internet gebeurd in de main building weet ik niet maar het gaat steeds snel op.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

2 Responses to 4 jan

    • M says:

      TNX
      ZIT NU IN ABU DABI OP N LAPTOP VAN N MEISJE NAAST ME WANT HAAR GRATIS WIFI MET INNET DOET HET WEL EN MIJNE NIET DJU TOCH TOT GAUW

Leave a Reply

