MTB day

Na het in orde stellen van de fietsen vertrokken. Even de heuvel af naar beneden was heerlijk. Dan in’t zwembad springen was ook heerlijk maar ijskoud. Bij Maanzoni lodge.

De terugwas had ik me voorgenomen om nooit af te stappen, maar… man man man dat was zwaar en zweten. Ik ontplofte bijna toen we er waren, meteen 1.5 l water achterover en m’n hoofd onder de kraan. M’n beentjes trilden behoorlijk. ZO zie je dat twee keer per week een paar uur sportschool toch wel nuttig is. Marina was ook moe, en moest ook afstappen af en toe, maar had het toch makkelijker dan ik. Dus weer goeie voornemens.. Als ik, dan ga ik…

Chris en Eddy wilden achterblijven om meer te zwemmen, ze wilden niet persé voor de middag thuis zijn, dus hadden we afgesproken dat ik ze een telefoontje zou brengen voor als ze zouden lek rijden onderweg. Zo gezegd zo gedaan en we zijn meteen doorgereden naar Machakos. We hebben lekker gelunched samen (Marina & ik) Ik bestelde een pot thee en French toast, Marina deed mee maar vond de thee maar niks (met melk) dus bestelde een capucino. Ik heb dus 4 bekers thee op 🙂 Dat alles voor 3 euro.

We hebben een shiatsu massage laten doen in the golfclub en zijn weer op huis an gegaan. Ergens halfweg kregen we een sms van Jan : is alles goed met jullie. Ik was aan’t rijden en Marina zou antwoorden, ze had ruzie met mn woordenboeken, er kwamen allemaal letters die ze niet wilde. OP een gegeven moment stond er TUVUT, ik zei nou, stuur maar, dat snapt Jan wel hoor (tis een teken van leven nietwaar ?) Maar eigenwijs als ze is heeft ze nog een 5tal minuten zitten prutsen en heeft toen toch OK kunnen schrijven en versturen.

We kwamen net de gate binnen van Maanzoni en er stond een groep van wel 10 giraffen op en naast de weg. Tijdens het stilstaan om foto’s te maken , schreef ik zonder bril ‘we are on safari in M not far from good” (als je het woordenboek gebruikt schrijft hij lijkbaar eerst good en dan home)

‘s Avonds veel gelachen  om de sms’sen en leuke gesprekken aan tafel. HEEERLIJK gegeten weer!

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

