Eindelijk

Eindelijk heb ik het gedurft om tot ‘’the second river’’ te gaan snorkelen. WOW, prachtig. Een niet te tellen hoeveelheid vissen gezien , zeesterren, zeeegels, een soort slang, paarse vlokken ‘iets’, een hondvis, etc etc

Op de terugweg heb ik wel mijn ene flipper verloren helaas…Ndurya was aan het oefenen om zonder surfbord te snorkelen en ik roeide met het surfbord terug naar het strand, maar heb dus blijkbaar 1 flipper verloren L Morgen nog iets verder, dan zien we misscien dolfijnen. Ndurya heeft er vorige week ook veel gezien.

Er waren 2 fundi aan het werk om een wasbak te maken buiten. Een hele dag hebben ze gewerkt aan de 3 muurtjes. Ze hebben we heel precies gepast en gemeten, ik ben heel benieuwd wat het precies wordt. Het kuipje wat je ziet staan onder de waslijn zou de bak om te wassen worden (was van wasmachine) en is volgens Ndurya veel te klein om lakens in te wassen.

Vanmiddag hebben we dan de meegebrachte fiets in elkaar gezet,maar de versnelling krijgen we niet voor elkaar , dus daarvoor gaat hij naar de fundi morgen.

Door de stroompanne gister, die geduurd heeft tot 4 uur vannacht, zijn de scampi’s die ik voor mezelf had bewaard (de overige zijn ingevroren voor Zaterdag) helaas gaan stinken, dus kon ik het risico niet nemen ze op te eten, heb geen zin in voedselvergiftiging….

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

