We zijn er

Met dank aan mijn lieve Buurman Eddy die me naar Zaventem heeft gebracht ! Het was belachelijk druk voor een zondagavond. Ik wilde meteen van de fietsdoos af en dus heb ik meteen ingechecked. Geen enkel probleem, alles piekfijn afgehandeld.

Nog geen 15 minuten later kwamen Coby en Ji aanlopen, ook zij zijn met de auto gekomen.

Wat eten, drinken, douaneformulier afgeven voor een stempel (die ik niet gekregen heb want je moet buiten de EU wonen , in EU iets kopen en dan exporteren) Dan wachten, met 2 uur vertraging is er een toestel van Jetair (een 767-300ER) uit Milaan gekomen , leeg, om ons op te pikken.

Vliegen is vliegen en na een tussenlanding op ZNZ waren we om 12:00 ’s middags op Mombasa airport. WARM ! 32° pfff. De fietsdoos was open, maar alles zat er nog in. We kregen hem niet in het busje dus hebben we hem ter plaatste uitgepakt en de doos achter gelaten. (ik moest aan de douane beloven dat ik hem weer zou meenemen naar huis anders moest ik importtax betalen)

Op ons gemakkie naar Kilifi gereden door Steven die meteen ook 2 safari’s heeft verkocht : Coby en Ji gaan Woensdagochtend weg om 04:00 , naar Saltlick en Tsavo East, ze komen Vrijdag weer terug. Uiteraard meteen met mijn vis thermometer in de oceaan gegaan en het water is 34°, het lijkt wel of je gewoon in bad stapt zo warm is het.

We hebben nu net ons fruit op en zijn zo moe, dat we allemaal al in onze eigen kamer onder deklamboe zitten. Kwam Safari ons halen om naar de maan te kijken, die kwam als een grote rode bal uit de oceaan tevoorschijn.

SLAAP WEL

1-P1000007

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

4 Responses to We zijn er

  1. bushkaptein says:

    32 graden maar? Lekker fris! Probeer eens 42….

    Lekker badje idd! Mijn zwembroek bleef op de kamer hier in Swakop 😉

    • M says:

      Jij laat altijd alles overal achter pipo !! Dan maar skinny dipping :p Het is niet echt om te verfrissen nee, wel om te relaxen. Lekker drijven …en dan koud douchen met regenwater (dat is maar een graad of 25 denk ik , zal eens meten met m’n badvis)

  2. Geeraerts says:

    Heb spijt ik niet mee kan momenteel. Zou zooooo graag nekeer mee op avontuur gaan. Ben wel geen 20 meer hé!

    • M says:

      Je hoeft daarvoor geen 20 te zijn hoor, Coby wordt 60 binnenkort en ik ben ook al 49…Norbert en Jenny zijn ook al meegeweest en die waren toen 75 en 80.
      Groetjes !

Leave a Reply

