Wat reizigers vlak voor vertrek

VRAGEN   &  ANTWOORDEN

Gaat het nog lukken om op safari te gaan, of hoeft dat niet ver van te voren geboekt te worden?
Dat hoeft niet van tevoren, heb je een idee waar je heen wil ? Of maakt dat niet uit ?
Moet ik dan nog aan extra dingen denken, bijvoorbeeld een muskietennet?
Nee in de lodges hebben ze ook muskietennetten.
Als het even kan, dan slik ik liever geen malariapillen. Ik neem natuurlijk wel muggenmelk met Deet mee.
Goed plan !Klopt het dat Kenia de Engelse stekkers gebruikt?Klopt ! Maar je kan je gewone stekkers ook in een stopcontact krijgen door met iets isolerends de pin weg te duwen.
Bij mijn reis naar Cuba werd er gezegd dat je schriften en pennen kon meenemen voor de schoolkinderen.Of kunnen we dat ook in een lokale winkel kopen?
Heel goed gedacht van je : niet meesjouwen : is daar goedkoper.

vervolg :

Ik heb zo snel geen idee waar ik op safari wil.

  • De ‘’klasieke’ safari : Tsavo East & Tsavo West als je aan de kust bent. We hebben het er nog over. In ieder geval is wat je wil lokaal boekbaar.

PRICE  RANGE :

  • 4 nachten : Amboseli Safari & Masai Experience

  1. MOMBASA – Amboseli National Park (Satao Elerai) –MOMBASA
  2. NAIROBI– Amboseli National Park (Satao Elerai) – MOMBASA
    Package starting at   $2,710.00 US Fly
  • 2 dagen Tsavo East & Tsavo West  +/-  220€ – 280€ (road)

Vliegen we eigenlijk vanaf Zaventem of Charleroi?
En welke dag zijn we eigenlijk terug? Maandag 25 om 19:40

 

 

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

