Sick

Gistermiddag rond de middag kreeg ik opeens een raar gevoel over me. beetje duizelig, misselijk, zweterig en MOE, ongelofelijk. Dus lekker in de hangmat gaan liggen en geslapen als een os. Was nog steeds doodmoe toen ik wakker werd. Tegen die tijd begon Tine ook wat ziek te worden, diaree. Inge hoofdpijn. Hmmm…
Vannacht geslapen als een os alweer, ondanks al het slapen smiddags.
Tine heeft nu erg veel buikpijn en als jehaar IETS geeft rent ze meteen naar de WC 5 minuten later. Het vervelende is dat ze vanmiddag aan de terugreis naar husi moet beginnen. gelukkig is de eerte vlucht maar een uurtje, van Malindi naar Nairobi. Daar moeten JeTi dan wachten tot hun vlucht vertrekt om 03:50.
Geen koorts, bij niemand, ik heb zelfs maar 34.5° volgens de thermometer van Jens. (en de rest van de fam. 36 – 36.5)

Ben nu aan het twijfelen of ik een malaria test ga laten doen voor 100 Ksh. Misschien wel beter, om het uit te sluiten. En mocht het wel malaria zijn, adequate medicijnen te kunnen kopen.

I’ll keep you posted

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

4 Responses to Sick

  1. feel better soon! all of you!

  2. din-young@home.nl says:

    Dag Monique, Inge en ik hoop niet zieke rest van de familie, voor jullie hoop ik dat het met een sisser afloopt net als de vorige keer. Gelukkig hebben ze daar goede medicijnen en ben je er op tijd bij. Als het goed is dan is JETI nu aan de thuisreis begonnen en hoop ik ze woensdag nog eerst te zien voordat ik vertrek.Kun je mij het telefoonnummer van Jens of Tine mailen dat ik ze eventueel nog kan bellen.De weken met mooi weer hier zijn omgevlogen en ben goed uitgerust om het werk voor school dat wacht weer op te pakken.Nog een hele goede niet zieke tijd daar en dank je wel dat ik hier mocht zijn.

    • M says:

      Hoi Diny
      Ik heb je een mail gestuurd met Jens zijn nummer, kan ik niet op het blog zetten he… 😉

      • din-young@home.nl says:

        Hoi Monique, heb jouw mail gelezen. Hoop dat ze goed overkomen en dan lekker kunnen uitrusten. Bel ze woensdag tegen de middag; dan zullen ze wel weer aanspreekbaar zijn denk ik. Liefs Diny

Leave a Reply

