compleet

Voila. We zijn weer compleet. Wat een feest. Gezellig zo.
Rik vroeg aan Jens of het hier zo is als op de foto’s die hij gezien had bij ons
thuis. “”Nee, veel beter”” zei Jens. Dus dat zegt genoeg.
Jens is nog maar 1 keer gestoken door een mug, hij is bijlange niet zo eetbaar
als wij meisjes dus :p
Ondanks dat ik een paar keer tegen Rik heb gezegd dat hij NU uit de
zon moest komen is zijn rug al verbrand. Wie niet horen wil……….

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

3 Responses to compleet

  1. din-young@home.nl says:

    Lieve allemaal, wat goed dat jullie nu compleet zijn en de twee fietsen Keniaanse wegen onveilig gaan maken.Nog een hele vakantie voor de boeg Rik, je was er helemaal aan toe. Ik ben benieuwd naar het trendy kapsel dat ze voor jou gaan knippen; Jammer dat de hangmat weg is anders had je het personeel om je heen gehad. Hier heb ik het idee dat ik bij oude mannetjes logeer. Ik hoor ze buiten (waar weet ik niet ] hard praten en hun honden blaffen.Knuffels van Giza en Safi. Diny

    • M says:

      Hey Diny,
      De hangmat os weg omdat hij vervangen is door 3 anderen. We hebben Rik z’n haar gekortwiekt op het strand 🙂 Tine zegt dat het een kapsel is voor een zes jarig jongetje….
      Ja, het leven in de stad is niet altijd wat je hoopt… en als het mooi weer is…
      Dikke knuffel terug !

  2. din-young@home.nl says:

    Vandaag minder zon maar wel benauwd; Het kapsel zal goedgekeurd zijn want anders was de tondeuse erover heen gegaan.Safi doet ook een jas uit waar je wel een speldenkussen van kunt maken. Het buurtcentrum is volgens mij het witte huis achter het kippenhok. Vandaag minder bezoek.
    Veel liefs uit Oostende.

Leave a Reply

