SCHRIK !!

Vanochtend vroeg wakker geschoten (veel te laat het was al 7 uur) door een hoop geroep en gebabbel op het strand.
Wat denk je ???
De Govenor heeft mensen aangeworven om dagelijks het strand op te ruimen !! Ongelofelijk. 20 vrouwen , onder ‘leiding van’ 2 mannen vegen hoopjes zeewier bij elkaar (en er is niet eens veel zeewier) om het vervolgens te begraven.

We zijn met ons sportprogramme begonnen vandaag en ik viel haast dood na 100 meter spurten. Mijn conditie is NUL. Mirte sjeest me natuurlijk zo voorbij en heeft meegedaan met Yoga.

Dan nog watsqautten en zwemmen en op naar de MANGO’s LEKKKKERRR 🙂 ME HAPPY

Voor de lezers : M (onique) I (Inge) R (Rik) T (Tine) E (en broers)

Kijk Mirte hangen :

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

2 Responses to SCHRIK !!

  1. Sijmen says:

    Ik wil ook zwemmen ! 🙂

    • M says:

      Please feel free to come, we have 4 empty bed’s.
      Find a lastminute ticket with jetairlfy.com

      Maybe next year ? When ZOey is bigger ?
      I am writing English cause Ndurya is learning.

      XX

Leave a Reply

