5 February, 2013 20:22

Vanochtend het dorp in geweest voor bankzaken (ik toch) en electronica zaken (Frank) etc
We hebben afgesproken bij Barones en als ik daar aankom loop ik Rita tegen het lijf.
We drinken allemaal samen iets. De 10 beurtenkaart van Frank doet het weer
(het leek gister en eergister alsof hij Frank afscheepte) Op aanraden van Frank koop ik zilverzalf om mijn verbrande plekken in te smeren. Het helpt warempel.
‘ Middags gaan we naar Konjora met de piki piki, ‘t was super lekkere pilau die Evelyne gemaakt heeft. Ff platte rust na het eten en Ndurya komt met een probleem aan, door een ruzie binnen het dansteam is er een en ander fout gelopen met de communicatie. Of we het erg vinden dat er vervang dansers zullen zijn. Tuurlijk niet. Aan het gejoel van vrouwen en kinderen te horen zijn het de mannen en zonen die tentonele verschijnen en de een doet nog gekker dan de ander.
Benson laat met trots zijn rapport zien aan Jos, hij heeft echt hele goede punten. Hij heeft zelfs een vak in het eerste leerjaar ”business education”.
Thuis gekomen zwemt iedereen nog een keer behalve ik, want mijn verbrand prikt en Frank wordt tijdens het achteruit zwemmen getoucheerd door een kwal. Hij heeft wel een spoor van 80 cm over rug en schouder.
Insmeren maar met zilverzalf en een zalfje wat Chris mee heeft.

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

