Z-Z

Gisteren even verschoten. Ik heb online een ticket gekocht voor Martijn om met Precision air (werkt samen met kenya airways) van Dar naar Mombasa te vleigen.

Aan Harrison had ik gevraagd tot aan de slagboom te gaan om een alleen lopende mzungu te gaan ophalen.

OM 15:00 dacht ik, goh, Martijn zal er bijna moeten zijn, want hij is al om 12:20 geland.

Zegt Harrison : ‘’ I hav not see him yet’’. YAH hallo ?!

Dus bellen naar de luchthaven om te vragen of Precision on time geland is : ja.

Hmm, ik probeer nog een paar andere opties (ik bel naar de luchthaven maar kom op de afdeling ‘catering’ ) net toen ik dacht

om te bellen naar een ander nummer wandelt hij binnen.
Via via via en met een gift (50 Ksh) van een vriendelik matatu conducteur, heeft hij het uiteindelijk gevonden…

Toch nog redelijk netjes op tijd dan ! Martijn had bij de gate gevraagd of’’ een mama met rood haar’’
hun had gestuurd om hem op te halen,maar dat was niet het geval. Dan met een tuk-tuk naar de stage en met de matatu naar Kilifi.
Hij is bij de buren beland (Kiangazi) en die kenden de mama wel..

Wat een opluchting. Z’n telefoon was plat, dat wist ik al, dus kon ik hem totaalniet bereiken.
Gelukkig heeftie al genoeg Afrika ervaring.

Einde goed al goed, meteen de zee in natuurlijk (na de kenismaking met de groep)

Intussen zijn Diny en Coby ook terug van safari en ze hebben het fantstisch gehad.
Ze zijn helemaal enthousisast. Wel 200 olifanten gezien en zelfs leeuwen.

We hebben dan ’s avonds de foto’s gekeken een gezond biertje gedronken (ik dus niet, de rest wel) en op tijd naar bed (21:00)

Rara wie was er als eerste wakker vanochten ? juist, Martijn, foto’s maken van de zonsopkomst.

Terwijl de rest naar het dorp ging zijn Martijn en ik gaan ebberen.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

