Thuis

We zijn er weer. Erg vermoeiend was de reis, ookal waren we goed uitgerust. 🙂
De ‘afhaaldienst’ was er nog niet om de afgesproken 09:30 in Kilifi, dus belde ik naar hun kantoor:
Goodmorning, habari ?
‘mzuri, habari ?
Salama tu, sema, is your driver on the way to Kilifi
”eeh, I think I have send some1 let me check”
..



Yes, I have sent Harrison, he is already in Kilifi waiting.
”o ? why did you send Harrison and not Kassim ? Harrisson doesn’t know my place, so where is Harisson”
”I don’t know, this is his number, please call him”

….
Bel hem.
Bezet.
Hmmm. Ndurya ??? Kan jij even naar de straat fietsen en kijken of je een busje ziet die staat te wachten ? Ik zal proberen hem te bellen en als ik iets weet bel ik jou, hier is zijn nummer : 1123456”

Ndurya gaat weg, ik probeer steeds te bellen enhet is steeds bezet.

Opeens gaat mijn telefoon,tis Ndurya, hij heeft hem gevonden, hij stond te wachten bij Baobab hotel….

Door je Europese hoofd gaat dan de vraag, huh ? waarom staat die gast daar dan te wachten ? Op wat ? Kon hij dan niet even bellen dat hij al in Kilifi was ? etc etc Welja TIA (This is Africa)

Met de nette Toyota Noah worden we via Nakumatt (waar ik nog bolto,g wilde kopen) en Akamba Woodcraft netjes op tijd op de AIrport gedropt.
Alles vertrekt op tijd, sluit aan en 30 minuten TE VROEG komen we in Brussel aan.
De treinen gaan ook allemaal netjes op tijd ! SLuiten mooi aan zonder veel wachtijd. Als we in Oostende aankomen GAAT DE DEUR VAN DE TREIN NIET OPEN.

Als Jens dan nog zo lief is om ons op te halen op het station (Tine loopt de arme jongen haast omver !) en Martijn en Sammy zijn zo lief om boterkoeken, brood te brengen en ‘s avonds eten te maken, terug te komen in een huis wat keurig onderhouden en gepoetst is (behalve de vloer) is de vakantie helemaal 100% goed en heerlijk afgelopen.
Zelfs de soep voor de eerste dagen staat klaar en … een lekkere annanas !

Dankjewel
Ndurya, Safari, Jens, Smarry en Diny !!!!

WE LOVE KENYA

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

