Laatste dag

De laatste echte dag is aangebroken.
Vanmorgen voor het eerst de zon uit de oceaan zien komen, alle vorige dagen was en een wolkenband aan de horizon. Ik was wel iets te laat, want ik schoot wakker van de zon op mijn gezicht om 06:30. (ik word standaard wakker om 06:40)
Inge is meteen mee opgestaan om te kijken, Tine zal weer denken dat het nog maar 5 uur is 
Vandaag gaan we inkopen doen om mee te nemen naar huis. Kokosolie hoef ik niet te kopen want gister heeft Ndurya er weer gemaakt (voor Pieter en Mieke)
‘k Wil ook nog proberen snorkelen met Mirte vandaag want dat doet ze toch zo graag , maar de oceaan laat dat lang niet altijd toe (toch niet als we te voet vertrekken) en zeker niet met de meegebrachte kano want niemand durft..Gelukkig kan Ndurya hem nog gebruiken.
Dus ik ga nu iedereen wakker maken om gebruik te maken van de ochtend koelte.

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

4 Responses to Laatste dag

  1. Den Nuveren Pauper says:

    Da’s toch wel anders – en wennen – daar, dat vroege opstaan. Met de kuku op en van stok. Maar goed te doen als je zo je bed uit de oceaan in kunt lopen. Je leef-ritme is er zowieso anders. En als klaploper maakt het allemaal natuurlijk ook niet zoveel uit.

    Geniet van jullie laatste hele dag in de zon, in de zee, aan het strand e/o onder de palmbomen!

    Hopelijk heb je morgen naar MBA geen plan-B nodig. Het vliegtuig (814; 767-300 denk ik) vertrekt ook pas om 15:30 zie ik. En hopelijk geen hydroliek toestanden ook.

    Het wordt hier komend weekend trouwens behoorlijk warm volgens het weer-manneke.

    CU.

  2. Mutisu says:

    Tword idd goed weer. Ben je zeker van die vlucht? ik vindt:

    Flight: ET708
    Depart: Addis Ababa (ADD)
    Wed, 15 Aug: 23:45
    Fare Basis: QHEE1MET
    Arrive: Brussels (BRU)
    Thu, 16 Aug: 08:45

    Veel succes!! 10u07 en 10u30 heb je een trein, dat moet je kunnen halen. Wij w8 op je aant station.

    Kussies!

    • M says:

      MoRRe MaRRe
      ‘k Dacht er vannacht aan je ff onze vluchtnummers te laten weten zodat je ons kan opvolgen.
      En ook dacht ik eraan dat jij een sleutel hebt  wij hebben geen van allen een sleutel….
      Kweetniet of je kan inloggn met ‘’van den dolder’’ en boeking NWKJJC op ethiopian,
      Dus hier int kort :.
      ET814 ETD MBA 0330pm
      ETA ADD 07:30 PM
      ETD ADD 11:45 PM ETA MPA 05:35am
      ETD MPA 06:35 AM ETA BRU 08:25
      kZal dan welzien wat jullie bekokstoofd hebben om thuis te geraken, de treinen rijden normal 3 keer per uur. Dus tzal rond 11u OST zijn hooppik.

      XXX

  3. Mutisu says:

    Oei, die vlucht maar morgen dus 😛

Leave a Reply

