Today’s pictures

This slideshow requires JavaScript.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

3 Responses to Today’s pictures

  1. Diny says:

    Lieve allemaal,

    Allereerst wil ik jullie een vlotte en goede terugreis wensen.
    Niet wetend dat jullie de 15e pas terug zullen komen heb ik dinsdag 14 augustus met een reisvriendin uit Berkel en Rodenrijs afgesproken dat ze bij mij komt logeren.
    Zij kon niet later omdat ze daarna naar Groenland vertrekt.
    Ja een mens reist wat af tegenwoordig.
    De sleutel van de voordeur heb ik bij de buren naast jullie gebracht en zij gaan samen met de overbuurvrouw de poezen en de kippen vanaf maandag te eten geven.
    Ik heb het enorm naar mijn zin gehad, erg genoten van Gisa en Safi.
    Als jullie terug zijn hebben wel contact.
    Groetjes aan Ndurya en Safari en heel erg bedankt voor mijn verblijf in Oostende.
    Veel liefs,
    Diny

    • M says:

      Lieve Diny,
      Terugkomen doen we, hoe snel weet ik niet 🙂 Jammer dat we je niet meer zien, ik had gehoopt nog een theetje met je te drinken alvorens je vertrok en zal je dus je mango mislopen. Maar niet getreurt, je moet dan maar je buikje vol eten met mango’s in oktober. Ze vliegen trouwens niet op de 17e, ik heb een mail dat die route eruit ligt en dat we de 16de moeten vertrekken of de 18de…We mogen ook gratis annuleren omdat ze dit gewijzigd hebben.

      Ben blij dat je het erg naar je zin hebt gehad, en Giza en Safi zullen dat wel beamen !
      Ik heb nog van alles ”off the blog” te vertellen. Ik spreek je gauw !
      Knuffels

  2. Diny says:

    Vanmorgen nog even je antwoord gelezen. Die mango houd ik nog wel tegoed,mmmmmmm……
    Heb ze trouwens hier ook kunnen kopen en gegeten. Je raakt eraan verslaafd na een zo’n
    gezondheidsreis.
    Bijna alles gepakt en ga voor de laatste keer jullie schatten knuffelen.
    Over de datum moeten we het nog maar hebben.
    Kom veilig terug en tot dan.
    Liefs,
    Diny

Leave a Reply

