Thuis

Hoihoi

Lieve Diny, en rest van het gezelschap! Voor ons was het nog even aftellen voor we de deur van ons huizeken (op z,n Franks) konden openduwen! Rond half 1 was het dan zo ver! Geen ratten, maar m,n twee lieve hondekens waren heel blij mama terug te zien! Zoon en man waren er ook, het was een gezellig weerzien! De vermoeidheid is er wel, maar ook weer een hoop positieve energie! We zijn weer een heerlijke ervaring rijker! Even Frank en Diny bedanken omdat ze zo,n fijn gezelschap waren, Monique natuurlijk ook, maar dat weet ze al! Ik zou zo weer met jullie op pad willen! Bedankt hiervoor, en wie weet…..

Groetjes allemaal en tot binnenkort,

Monique2

—-

Dag Monique, Frank, Rene en Monique2,

Ging het bij jullie ook zo snel om thuis te komen?
Ik deed om kwart voor negen mijn huisdeur open,voelde me niet verreisd, heb me gedoucht en daarna ben ik nog naar school geweest.
Ik ben nog nooit zo relaxed van een reis thuisgekomen.
Alle dagelijkse stress van me afgeschud en helemaal opgetogen van de mooie dagen in Kenia.
We waren een bijzonder groepje en hebben het goed met elkaar getroffen.
Lieve mensen nogmaals heel erg bedankt voor alle gezelligheid die we met elkaar beleefd hebben.
Veel sterkte met het opruimen van de vakantiespullen.
Tot horens allemaal,

Lieve groeten,Diny

Hallo medereizigerskes,

De bus begint gelukkig al vroeg en ik hoefde maar 10 min te wachten voor ik naar Haarlem kon.
7:20 zo’n beetje thuis. Bah, regen en grijze luchten. Ook in Belgie volgens de buienradar.

Parakola zat (gelukkig) al door haar katteluikje te spieden wie er op deze tijd binnen kwam, maar ze was wel weer blij me weer te zien. De gedroogde visjes van Tuskys vindt ze wel leuk om mee te spelen, maar niet om op te eten… Tsja, dan toch maar weer gewone Purina One brokjes…

De filmkes die ik o.a. van de dans voorstelling in / bij Konjora zijn in .mov format.
Zo, nu eerst even wat slaap inhalen…

CU,Frank

—-

Hey Lieve allemaal,

Als laatste mijn ‘’thuiskomst nieuwsje’’

Ik kwam om 12:00 aan op’t station en belde vanaf het mijn jongste dochter dat ik eraan kwam met de bus.
Die stopt in onze straat en ze was heel blij dat ze me hoorde. Ik zei,”als je de bus ziet passeren, dan ben ik er dus bijna”
Ik dacht dat ze aan de halte zou staan wachten zoals vorige keer : Niemand.
Ik wandel de 150 m. Naar huis, bel aan de deur ( heb geen sleutel mee)
Nix
Bel met de teleoon
Nix
Bel op haar GSM
Nix
Blijf bellen aan de deur
Nix
Ik begin lichtjes te panikeren (leuk Belgisch he Frank  ) : ze zou toch in haar enthousiasme niet van de trap gevallen zijn ofzo ?
Paar minuten later:
bel aan de deur
Nix
Bel met de teleoon
Nix
Bel op haar GSM
Nix
Blijf bellen aan de deur
Nix
EINDELIJK na 6 minuten doet ze de deur open en vliegt in mijn armen !
Ze was achterin de tuin haar Kip aan het eten geven…….

Ben meteen het huis gaan stofzuigen en dweilen, daar hadden ze geen tijd voor gehad.
En nu ?

IS HET BEDTIJD

Bedankt voor jullie gezelschap, het was echt gezellig !

Knuffel
Mwende-Monique

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

One Response to Thuis

  1. Stulens Els says:

    Mooi om jullie reis te kunnen volgen (min of meer).
    Geweldig dat jullie terug gekomen zijn met zoveel positieve energie. Monique2 en René, hopelijk delen jullie die positieve energie dan met ons wanneer we puffend aan ‘t klimmen zijn in Kroatië.
    Tot binnenkort!!

Leave a Reply

