1 May, 2012 09:57

Lachen is gezond. Zeker als je op gezondheidsreis bent.

We lachen er heel wat af.

Ndurya is aan het overwegen om 5 acres te kopen in de Tana river delta, omdat je daar makkelijk kan kweken. Helaas wil zijn vrouw er niet gaan wonen en een plot alleen laten liggen gaat niet, er is toezicht nodig.

Hij viel haast van zijn stoel van het lachen toen ik voorstelde om dan nog een vrouw te trouwen (hij heeft er al 2) Dat kan ik onmogelijk betalen, zegt hij waarop Diny vraagt hoeveel vrouwen ze wel mogen. Er is daar geen grens op zegt hij, there is no limit but you need to be very strong.Diny wiil dan ook weten of vrouwen ook zoveel mannen mogen, tuurlijk zegt Ndurya, if de husband don’t know.

Monique2 wil weten hoe de afrikanen hun kinderen kunnen dragen in een doek. Ik roep Ndurya erbij en vraag het hem. It is difficult, i hav seen but I only carry once. My baby to hospital on my bicycle. All the peoples looking me ‘where is the mama’, hij heeft het wel getoond en ik zal Brentje zo dragen als ik mag van Smarry.

Vanmorgen op zoek naar mijn win7 dvd om de laptop van Gwiyo te repareren : niet te vinden….

Wat ik wel vond is een lief briefje vanTine met kusjes en een vraag erop , het antwoord hierop is ‘ik zal proberen’ 😀

Ongelofelijk verbrand ben ik, ik zit al de hele morgen met natte zakdoeken op mijn schouders.

Vannacht een nachtmerrie gehad dat miijn Oelemetoeter overreden werd door een blauwe mercedes.Pootverdikke, ik gillen in mijn droom, maar ik heb niet echt gegild zegt DIny die naast me slaapt. Ik kon niet meer slapen en heb fotoos gemaakt van de zonsopgang (die had ik nog niet 😛 )

Een visser kwam over ons duin vanmorgen, rillend van de kou door de wind met een TEWA van bijna 4 kg ! Omdat het vandaag dag van de arbied is hebben we hem extra dik betaald. En een Tshirt met lange mouwen gegeven.Ndurya is hem nu aan het marineren en zal hem strax barbecue’n in een put met steenkool.(de vis dus)

De masseuse is hier ook momenteel en is Rene aan het bewerken.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

One Response to 1 May, 2012 09:57

  1. Mutisu says:

    Gelukzak! Wou dat ik kon mee-eten met die vis, zal heerlijk zijn! Ben ebnieuwd hoe je Brentje kan dragen, je mag zeker proberen, wij hebben ook zoon doek , met een DVD bij voor de intructies 😛 Met ons alles goed btw, Brentje is super super super knoddig!! Gisteren had ie 7u aaneen geslapen! Ben ook in de Zelliklaan gaan kijken, het huis staat er nog 🙂 Groetjes!

Leave a Reply

