28 April, 2012 14:12

De party gisteravond as cool. Omdat er zo veel wind is zijn er geen muggen en hoef ik niet ondr deklamboe als het donker word.

De mannen hadden een echte taart gekocht (hopla daar gaat de gezondheidsreis) en champagne.

Safari en Ndurya hebben meegefeest en we hebben best veel gelachen. Vooral met de kleinigheden die Frank had meegebracht.

Een fresnel lens a4 formaat , wordt blijkbaar in Europa verkocht als een ‘leeshulp’.Een plat vergrootglas zou ik het noemen en daarmee kan je uiteraard vuur maken.

Ook een klein dingetje (halve pen formaat) die gewoon licht geeft, laser licht en blauwlicht. Je kan de verste palmbomen ‘aanwijzen’ met dat dingetje. Heel blij zijn ze ermee en ze krijgen ook elk een jeans jas vvan Monique.

Vannacht mijn Namibische oordopjes in m’n oren gedaan en geslapen als een roos. Ik schoot ergens middenin de nacht wakker en dacht ‘huh er is geen electriciteit en geen zuchtje wind” (was aan het baden in het zweet) ben weer in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weer zo stil. Ik doe die dopen uit mijn oren en AHA openbaring, de palmen ruisen wel en de oceaan is er ook nog. Ook draait de ventilator gewoon. Goeie doppen MaRRe tnx !

We blijven vandaag nog gewoon lekker rondhangen. RIA waar ben je ? We zien heel veel vogels en ik weet niet welke ….

Opeens wordt de lucht heel erg zwart met enorme windkracht en iedereen blij denken, jeeey er komt regen.. maar.. nee niks, tis over gewaaid.

M’n hangmat is in beslag genomen door Rene die direct is slaap valt want vannacht is het water weer teruggekomen (gister was het water op) en door het geluid van het lopende water die de tank druppelsgewijs bijvulde kon hij niet slapen.

We hebben 3 kg calamari gekocht en die heeft heerlijk gesmaakt na een marinade in gember en knoflook. Ndurya heeft goed onthouden hoe Pieter lekkere salades maakt.

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

