Oost west thuis best ?

We zijn bijna twee weken terug van Kilifi, en ik ben er nog steeds niet over uitgepraat! Deze reis voelde als thuiskomen! Ik ben altijd blij na een vakantie als ik terug naar huis kan, oost west thuis best he, maar deze keer had ik dat niet! Ik was graag gebleven, dat zegt genoeg denk ik!
Zeker voor herhaling vatbaar, en liefst nog zo snel mogelijk! Bedankt Monique voor de mooie ervaring!

Monique

http://www.rinique.net/eerder.html

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

