Konjora

Gisteren het binnenland in geweest met piki-piki`s.
Zal niet het hele verhaal bloggen anders hebben mijn wageni niets meer te vertellen als ze thuis komen.
Ze vonden unaniem dat dit het coolste was wat we tot nu toe
gedaan/gezien hebben.
Gewoon wat fotoos dus om een indruk te geven,om een of andere reden worden ze alfabetisch gezet en ik ga er niet naar zoeken om ze goed te krijgen. Tis maar daat jullie een impressie hebben van hoe het gaat met ons.
Voor alle duidelijkeheid : ik eet niet mee met de kip dinners en worst/spek ontbijten. Ik hou het bij fruit, groenten en vis.

Heb vandaag 3 uur in de bank gezeten en uiteindelijk geld kunnen afhalen met mastercard !!

This entry was posted in KENYA. Bookmark the permalink.

One Response to Konjora

  1. Mariette v.d. Elzen says:

    Hey genieters,
    Dit moeten wel geweldige uitstapjes geweest zijn, het ziet er in ieder geval vertrouwd en mooi uit.
    En leuk dat ze in Konjora mijn handdoek nog hebben, en zo schoon nog !
    Monique, nu rustig aan met je geld he, niet alles in 1 keer uitgeven.

    Nog heel veel plezier jullie allemaal, geniet er van.

    groetjes, Mariette

Leave a Reply

